Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
Το σύγχρονο οικονομικό τοπίο, για τις επιχειρήσεις είναι σίγουρα γεμάτο από προκλήσεις, ευκαιρίες αλλά και κινδύνους. Μία σύγχρονη επιχείρηση είναι βέβαιο ότι θα έρθει αντιμέτωπη με πολλές και δύσκολες αποφάσεις.
Ο ρόλος του φοροτεχνικού συμβούλου εστιάζεται στο να διασφαλίσει, τόσο την σωστή οργάνωση της επιχείρησης, όσο και την πλήρη λογιστική και φοροτεχνική κάλυψη της, αφήνοντας τον επιχειρηματία να ασχολείται μόνο με αυτό που γνωρίζει καλά χωρίς να χάνει πολύτιμο χρόνο.
Για εμάς κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας στις ιδιαίτερες ανάγκες της ώστε να βοηθήσουμε τον επιχειρηματία στην σωστή λήψη αποφάσεων που θα οδηγήσει όχι μόνο στην βιωσιμότητα αλλά και στην ανάπτυξη της επιχείρησής του. Μέσα από την επιτυχία των συνεργατών μας επιβεβαιώνεται και η δική μας επιτυχία!
Σήμερα μόνο οι οργανωμένες εταιρείες θα επιβιώσουν. Η αναζήτηση κατάλληλου λογιστή δεν είναι απόφαση στιγμής, αλλά στρατηγική επιλογή που θα σας ακολουθεί για χρόνια.
Υπηρεσίες που παρέχουμε
Το λογιστικό γραφείο μας παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε επιχείρηση ή οικονομική οντότητα, από λογιστες φοροτεχνικους που επίσης διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία για να υποστηρίξουν αποτελεσματικά και με συνέπεια τις λογιστικές σας ανάγκες.
- Ενάρξεις – Λύσεις – Συγχωνεύσεις εταιριών κάθε νομικής μορφής.
- Τήρηση Βιβλίων απλογραφικών και διπλογραφικών.
- Έκδοση και υποβολή παρακρατούμενων φόρων (ΦΜΥ & ΦΕΕ).
- Σύνταξη Οικονομικών Καταστάσεων.
- Κλείσιμο Ισολογισμού.
- Αναλυτικές Οικονομικές Καταστάσεις.
- Μηνιαίο, εξαμηνιαίο και ετήσιο Reporting.
- Οργάνωση – Επίβλεψη και Εσωτερικός Έλεγχος Λογιστηρίων.
- Μισθοδοσία – Εργατικά και Ευέλικτες μορφές απασχόλησης.
- Φορολογικές Δηλώσεις Νομικών προσώπων.
- Αξιόπιστες Φοροτεχνικές Συμβουλές σε σύνθετα προβλήματα.
- Υποστήριξη φορολογικών ελέγχων Επιχειρήσεων.
Πιο αναλυτικά:
- Τήρηση απλογραφικών και βεβαίως διπλογραφικών ηλεκτρονικών βιβλίων (mydata) σύμφωνα με τα πρότυπα της ΑΑΔΕ και των ΕΛΠ.
- Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων (my data).
- Σύνταξη και υποβολή όλων των παρακρατούμενων και έμμεσων φόρων (ΦΠΑ, ΦΜΥ, ΦΕΕ, Δημοτικός φόρος, κ.τ.λ.)
- Υποβολή δηλώσεων Ανακεφαλαιωτικών πινάκων, και δηλώσεων intrastat.
- Σύνταξη και υποβολή φακέλου επικαιροποίησης των νομιμοποιητικών και άλλων οικονομικών στοιχείων στις τράπεζες, επίσης της δήλωσης των ετήσιων χρηματοοικονομικών καταστάσεων από ΝΠ του μη χρηματοπιστωτικού τομέα στην Τράπεζα Ελλάδος, επίσης των εγκεκριμένων Οικονομικών Καταστάσεων καθώς και τακτικών και έκτακτων προσκλήσεων των Γενικών Συνελεύσεων στο ΓΕΜΗ.
- Διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών και των εξωτερικών εργασιών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, ΟΑΕΔ, Επιθεώρηση Εργασίας, Περιφέρεια, Επιμελητήρια κ.τ.λ.).
- Οργάνωση του φυσικού και του ηλεκτρονικού αρχείου (Ηλεκτρονικός Φάκελος) της επιχείρησης.
- Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και ενημέρωση του πελάτη.
- Μηνιαία ενημέρωση για τις υποχρεώσεις της επιχείρησης.
Βελτιστοποίηση της επιβάρυνσης της επιχείρησης από κάθε είδους φόρους.
Σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων Φυσικών και Νομικών Προσώπων καθώς και σύνταξη οικονομικών καταστάσεων σύμφωνα με τα Ε.Λ.Π.
Διεκπεραίωση εργασιών σχετικά µε τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας των επιχειρήσεων.
Φοροτεχνική υποστήριξη εταιρειών και παροχή φορολογικών συµβουλών σύµφωνα µε τον τοµέα και το αντικείµενο δραστηριοποίησης της κάθε επιχείρησης.
Προγραμματισμένες συναντήσεις με τα μέλη και τα στελέχη της οικονομικής διεύθυνσης της επιχείρησης για φορολογικά θέματα καθώς επίσης και για τον σχεδιασμό φορολογικής πολιτικής.
Μηνιαία ενημέρωση της λειτουργίας της επιχείρησης σας μέσα από τα φύλλα ποιοτικού ελέγχου που ετοιμάζουμε υπεύθυνα για όσες διαδικασίες μας αναθέσετε.
Υποστήριξη σε περίπτωση φορολογικών ελέγχων και διευθέτηση φορολογικών εκκρεµοτήτων.
Ενημέρωση για δαπάνες που εκπίπτουν από την φορολογία εισοδήματος.
Επιμέλεια επιστροφών φόρων και ΦΠΑ.
Συλλογή και Επεξεργασία όλων των στοιχείων για τον μηνιαίο υπολογισμό της μισθοδοσίας σας, σύνταξη των μισθοδοτικών καταστάσεων της εταιρείας σας.
Σύνταξη, εκτύπωση και ηλεκτρονική αποστολή αποδείξεων πληρωμής ανά υπάλληλο, με ανάλυση αποδοχών – κρατήσεων.
Δημιουργία και αποστολή αρχείου στην τράπεζα για την κατάθεση των μισθών στους προσωπικούς λογαριασμούς των εργαζομένων σας.
Δημιουργία και υποβολή αρχείου για την υποβολή στο ΕΡΓΑΝΗ, ετησίων καταστάσεων προσωπικού, νέων προσλήψεων ή αποχωρήσεων καθώς και τροποποιητικών προγραμμάτων.
Απογραφή στο ΕΦΚΑ καθώς και σε Επικουρικά ταμεία, Ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ.
Σύνταξη – υποβολή των εισφορών ταμείων κυρίας και επικουρικής ασφάλισης.
Συμμετοχή της εταιρείας σας σε επιδοτούμενα προγράμματα εργασίας μέσω ΟΑΕΔ.
Εκπροσώπηση της εταιρείας σας στο ΣΕΠΕ και έναντι οποιασδήποτε δημόσιας υπηρεσίας.
Υπολογισμός της πρόβλεψης αποζημίωσης προσωπικού, σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Συμβουλευτικές υπηρεσίες για κάθε εργατική διαφορά.
Αναλαμβάνουμε την εκπόνηση και παρακολούθηση επιχειρηματικών σχεδίων.
Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες για την κατάλληλη επιλογή του εταιρικού σχήματος.
Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη μείωση του κόστους λειτουργίας.
Δίνουμε κατευθύνσεις ως αναφορά τη διοίκηση απόδοσης και ανταμοιβών ανθρώπινου δυναμικού.
Συντάσσουμε προϋπολογισμούς & απολογισμούς.
Εκπονούμε οικονομικές εκθέσεις.
Εκπονούμε μελέτες σκοπιμότητας.
Διενεργούμε εκθέσεις ταμειακών ροών.
Σύνταξη και υποβολή καταστατικών για σύσταση και τροποποίηση εταιρειών.
Σύνταξη συμφωνητικών και συμβάσεων και η υποβολή τους στο taxisnet.
Πρακτικά Γενικών Συνελεύσεων και Διοικητικών Συμβουλίου και υποβολή τους στο ΓΕΜΗ.
Συμβουλή για την επιλογή του κατάλληλου λογισμικού (εμπορικών και λογιστικών προγραμμάτων) για την ανάπτυξη και την βελτιστοποίηση της επιχείρησης σας.
Συμβουλευτικές υπηρεσίες αναδιοργάνωσης λογιστηρίων με σύγχρονα συστήματα πληροφορικής (mydata, taxisnet) για την ταχύτερη εξυπηρέτηση της επιχείρησης.